مقالات

معرفی انواع استایل های شیک

استایل های شیک

امروز در بسیاری از کشورهای جهان به سبک لباس پوشیدن و نوع پارچه اهمیت بسیار زیادی داده می‌شود. به گونه‌ای که صنایع مختلف مد و فشن همواره در پی این هستند که استایل‌های شیک و در عین حال کاربردی را برای تمام فصل‌های سال طراحی کنند. همۀ این استایل‌ها از انواعی از پارچه‌های مختلف ایجاد می‌شوند. بنابراین شما علاوه بر اینکه باید دربارۀ خرید پارچه عمده و جنس آنها اطلاعاتی داشته باشید، بهتر است دربارۀ برترین استایل‌های جهانی که کاملاً شیک و مدرن هستند نیز اطلاعات جمع آوری کنید تا بتوانید ظاهر زیباتری داشته باشید.

طی این مطلب از شرکت تولیدی صنعتی ریحان تکس قصد داریم دربارۀ جدیدترین استایل‌ها و شیک‌ترین آنها به طور کامل صحبت کنیم. بنابراین تا پایان این مطلب با مجموعه پارچه ریحان تکس همراه باشید. همچنین این مجموعه می‌تواند اطلاعات دیگری را در رابطه با انواع پارچه‌ها و ویژگی‌های آنها در وب سایت خود در اختیار شما قرار دهد.

استایل کژوال

یکی از استایل‌های جهانی که طی سال‌های اخیر بسیار مورد استفاده قرار گرفته است، استایل کژوال است که به شما یک ظاهر نیمه رسمی می‌دهد. یعنی شما با استفاده از انواع این لباس‌ها نه استایل رسمی خواهید داشت و نه کاملاً استایل غیررسمی. در این استایل شما باید به گونه‌ای از لباس‌ها استفاده کنید که در عین کاربردی بودن احساس راحتی برای انجام فعالیت‌های مختلف روزمره داشته باشید.

در این استایل از انواع مختلفی از کتونی‌ها، هودی، تیشرت‌های مختلف و حتی لباس‌های جین استفاده بسیار گسترده‌ای می‌شود. استایل کژوال انواع گوناگونی دارد. به طور کلی برای هر مراسم و موقعیتی که شما به جای استایل رسمی یا غیررسمی یک استایل نیمه رسمی را ایجاد کنید، می‌توان گفت که دارای استایل کژوال هستید. مثلاً برای رفتن به سرکار به جای پوشیدن کت و شلوار می‌توانید از ست‌های کت شلوار با پارچه‌های راحت‌تر استفاده کنید. انواع استایل کژوال شامل استایل کژوال استریت، اسپرت، کاری و شیک هستند.

 

استایل شیک

استایل کلاسیک

نوع دیگری از استایل در جامعه مد و فشن استایل کلاسیک نام دارد. این نوع استایل از لباس‌هایی ساده و مینیمال با رنگ‌های خنثی و با دوخت تمیز و با کیفیت بالا تشکیل شده است. استایل کلاسیک علاقۀ چندانی به نشان دادن زرق و برق ندارد. بلکه تلاش می‌کند با ست کردن لباس‌های ساده و زیبا و همچنین استفاده از رنگ‌هایی که زیاد در چشم نیستند، ظاهر جذاب و شیک را ایجاد کند. این استایل علی‌رغم نام خود هرگز قدیمی نمی‌شود و برای هر دوره جذاب است.

اگر می‌خواهید این استایل را برای خود بسازید، سعی کنید از لباس‌هایی با برش‌های ساده و تمیز استفاده کنید. به عنوان مثال شومیزهایی با رنگ‌های کرم، سفید یا شیری، کیف‌های بزرگ با دوخت ساده و دامنه‌های مرتب و بلند یا کوتاه و همچنین شلوارهای راسته بدون چروک برای این استایل مناسب‌تر هستند. لازم است که در این استایل ظاهر مرتبی نیز داشته باشید.

استایل مینیمال

شاید سومین استایلی که بیشتر از دیگر استایل‌ها به گوش شما خورده باشد، استایل مینیمال است. خرید پارچه کرپ در این استایل خبری از اکسسوری‌ها و طرح‌ها و رنگ‌های مختلف نیست. همچنین طرح‌های درخشان در این استایل جایی ندارند. تمامی لباس‌ها و حتی کفش یا روسری شما دارای رنگ‌های خنثی مثل خاکستری یا کرم و سفید هستند. این استایل نشان دهندۀ سادگی و در عین حال شیک بودن است. همچنین در استایل مینیمال ار لباس‌های طرح دار استفاده نمی‌شود. معمولاً از اکسسوری خاصی در این استاسل نمی‌توان استفاده کرد. مگر اینکه یک ساعت ساده یا چند عدد دکمه باشد. همچنین در این استایل کنید کفش‌ها نیز ظاهر خنثی دارند.

استایل اسپرت

یکی دیگر از استایل‌هایی که در صنعت مد و فشن بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد، استایل اسپرت است. در این استایل می‌توان لباس‌های معمولی را با آیتم‌های ورزشی ترکیب کرد. به عنوان مثال پوشیدن پالتو با یک هودی و همچنین کتونی با رنگ‌های متفاوت و متضاد می‌تواند یک استایل اسپرت را برای شما ایجاد کند. زمانی می‌توانید استایل خود را اسپرت بنامید که حتماً از آیتم‌های ورزشی در استایل خود استفاده کنید. این نوع استایل در عین زیبا بودن کاملاً راحت نیز است.

سخن پایانی

در این مطلب از مجموعه ریحان تکس درباره برخی از استایل‌های شیک که در تمامی جهان مورد استفاده قرار می‌گیرند، صحبت کردیم. جدا از این صدها نوع استایل دیگر وجود دارد که در تمامی کشورهای جهان مرسوم هستند. به طور کلی آشنایی با استایل و سبک لباس پوشیدن کشورهای مختلف می‌تواند اطلاعات شما را دربارۀ فرهنگ و آداب و رسوم بخش‌های مختلف جهان نیز افزایش دهد. باقی اطلاعات در رابطه با استایل و سبک لباس پوشیدن در وبسایت مجموعه پارچه ریحان تکس موجود است.

یک نظر در “معرفی انواع استایل های شیک

  1. محمد رضا گفت:

    از مطلب خوبتون متشکرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *